Eerste verslag - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Hennie Brons - WaarBenJij.nu Eerste verslag - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Hennie Brons - WaarBenJij.nu

Eerste verslag

Door: Hennie & Lisette

Blijf op de hoogte en volg Hennie

04 December 2013 | Griekenland, Athene

Ik kan het toch niet laten....Een reisverslagje vanuit het zonnige greece!
Tja, lig hier op een bedje naar de kabbelende zee te kijken, heb ff
toch geen reet te doen!
De dag voor vertrek doen we nog heerlijk een bbq bij me ouders.
Op schippiehollie gaat het zo snel, dat ik geeneens tijd heb voor mijn
traditionele hamburger.
We zitten in het vliegtuig, ik installeer me voor de vlucht, goede
zitpositie, tablet, oordopjes, filmpje uitzoeken, schoentjes uit....zo
de vlucht kan beginnen.....cabin crew, prepare for landing, schalt er
door de luidsprekers...hè, wat, we zijn er al! Dat zijn we niet echt
meer gewend

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Eilandhoppen greece

De cycladen verkennen tijdens onze vakantie in 4 weekkies

Recente Reisverslagen:

04 December 2013

Deel 3

04 December 2013

Deel 2

04 December 2013

Eerste verslag
Hennie

Actief sinds 29 Sept. 2010
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 28255

Voorgaande reizen:

26 Juli 2013 - 18 December 2014

Eilandhoppen greece

19 Juli 2014 - 14 Augustus 2014

Marokko 2014

20 Juli 2012 - 27 Augustus 2012

Peru, Bolivia, Argentinie

05 Januari 2011 - 05 Februari 2011

Vrijwilligerswerk in Noord Ghana

Landen bezocht: